Sunday, October 25, 2009

jom kita usik dia...!!!

MADAM ASMAYATI SEDANG MENUNJUKKAN
CARA-CARA MENGGUNAKAN SMARTBOARD


Touching2, itu tema kita pada minggu ini..ceh, siap ada tema..apa kes.. Sebenarnya minggu ke-11 saya belajar menggunakan smartboard, hebat sungguh.. tulis guna tangan pun boleh..smartboard ni tidak akan mengotorkan tangan anda yang cantik2 itu, menarik dan yang paling penting kita boleh save apa yang kita tulis dekat smartboard tu.. lagi, kalau agak-agak tulisan tu tak berapa menyenangkan hati, kita boleh adjust, sure tulisan kita bertukar menjadi tulisan komputer..power kan..bila belajar ni satu perkataan yang selalu keluar dari mulut saya, nak tahu? Perkataan itu ialah>>> "wah..............." panjang kan wah saya itu, itu maknanya saya betul-betul terpegun sama itu smartboard... tengoklah kawan-kawan saya itu, mereka sedang mencuba dengan bangganya..hehe..

No comments:

Post a Comment