Sunday, October 25, 2009

ku insan biasa

Nama : Nor Rafiah Binti Hussin
Tarikh lahir : 22 Julai 1989
Tempat lahir : Gemas, Negeri Sembilan..(dekat rumah..hehe, dah tak sabar nak lihat dunia)
Hobi : Tidur..tak-tak,saya suka dengar lagu dan tengok tv tak lupa, shopping..
Makanan kegemeran : erm..tak kisah, asalkan sedap saya telan saja..
Minuman kegemaran : Laici ais..{susu rejected..}
Tempat menuntut ilmu: Tadika Kemas gabungan Palong 7 & 8... Sek.Ren.Keb.Palong 7...Sek.Men.Keb.Palong 7...Kolej Komuniti Segamat (Felda English Language Centre)... Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan...Universiti Pendidikan Sultan Idris...
Alamat : No.17 Blok H, Felda Palong 7, 73470 Gemas Negeri Sembilan Darul Khusus...

saya agak pendiam orangnya, tapi dengan orang saya kenal dan rapat saya kadang-kadang banyak mulut..tak suka nak marah-marah, tapi kalau dah marah dahsyat..jangan buat saya marah ya.. senyum itu lebih baik..(*_*)

No comments:

Post a Comment